ULL! Tant si fa sol, com si plou poc o molt, Liberisliber se celebra!
2026-10-01
Al marge de la previsió metereològica, LIBERISLIBER sempre se celebra, tant la fira com el festival. Des de quan la pluja frena als amants de la cultura? Celebrem-la! (si és que ve)
Amigues i amics visitants, missatge ràpid i entenedor sobre Liberisliber i la pluja:
Si fa sol o la pluja és dèbil o intermitent, la fira i el festival es manté al lloc de sempre. Algunes activitats es poden moure de lloc, però totes les seus alternatives estan a 5 minuts a peu de les dues places i ja les teniu anotades al web.
NOMÉS EN CAS DE PLUJA TORRENCIAL O PERSISTENT ELS DOS DIES, la fira i el festival es traslladarien al pavelló municipal. Els canvis d'espais de les activitats, també els tindríeu anunciats al web. Si finalment s'activés aquesta opció, també avisaríem per aquí, a través de les nostres xarxes socials (feu-vos seguidors!) i, pels més despistats, amb informadors o cartelleria a les dues places. SI NO DIEM RES, ÉS QUE TOT ES MANTÉ A LES PLACES, COM SEMPRE!
liberisliber a les xarxes socials